fredag 11 februari 2011

Bokrea

(Bilden från Wikipedia)

Mja, mjäe, nä.... jag hittar ingenting på nätet trots mycket letande. Jag står nog över i år (precis som förra året). Några kataloger har jag inte fått ännu- men de dyker väl upp (och gör de inte det tänker jag inte skrika högt).

Jo, en bok om afrikanska författare var jag intresserad av men den fanns på biblioteket och då fick det vara bra med det. (Karin Ruuth-Bäcker: Bakom maskerna- En introduktion till den moderna afrikanska litteraturen söder om Sahara).


3 kommentarer:

Vicky sa...

Jag har inte tittat så väldigt noga och orkar inte riktigt tänka på var jag skulle få plats med alla böcker OM jag skulle hitta en massa intressant, så det blir bara lite till barnen i år :)

violen sa...

Precis den boken la jag också märke till, annars ingenting! Trist men sant.......

Ingrid sa...

Vicky: Det tar en himla tid att titta på allt... och visst- det där med platsbrist är verkligen ett stort problem... :-)

Violen: De är inte som förr, bokreorna....