fredag 17 december 2010

Tack Böcker, böcker, böcker...

Här kommer en röd och grann vallmo- som tyvärr inte växer i snön och isen som jag ser utanför mitt fönster just nu- men färgen är julig i alla fall.
-
Tack Böcker,böcker, böcker för dina vänliga ord om min blogg- att räkna upp sju roliga saker om mig själv ... mnja... jag reducerar.... alla goda ting är tre.

1. Jag kan sticka folk med nålar- (jag har lärt mig akupunktur)- (och det var något av det mest intressanta jag läst - helt fascinerande och ett helt annat tänkande att försöka sätta sig in i).
-
2. Jag har stått med en fot på vardera sidan om den amerikanska och den eurasiska kontinentalplattan (jo, det var på Island)
-
3. Jag älskar djur- och jag klarar inte av att läsa om djurplågeri eller djur som far illa- då bläddrar jag raskt förbi (jag har missat många sidor i många böcker på grund av detta).
-
Om detta var så roligt vet jag inte- men det var vad jag kunde komma på i just detta nu.
-

2 kommentarer:

Metta Karlsson sa...

de var så lite så =) Vart på Island är det man kan göra det? är de på Tingvellir?

Ingrid sa...

Jodå- det är på Tingvellir! Island är så vackert- och jag tyckte att det var så spännande att höra om din anknytning dit!